8 Şubat 2014 Cumartesi

Maaşlar ve Beni Şaşırtan Rakamlar


Ücretsiz izindeyim ya.Bir süredir maaş almıyorum. Yaklaşık 2 yıldır. Bir de sitelere bakayım dedim kim ne yapıyor nasıl işler var.Devlet memuruyum ama olsun. OOO ne kadar farklı meslekler var anlamını bile bilmediğim isimlerle eleman arıyorlar. İnsan önce ne aradıklarını anlayacak sonra hımm demek böyle bir eleman arıyorlar deyip başvuracak : )
Bir siteye rastladım o arada http://iskolig.com/
Maaşlar yazıyor sitede hangi meslekte kaç lira alınıyor. İnanamadım ne maaşlar öyle. Maaşa göre iş arayabilirsunuz. Çok ilginç geldi bana.
Kariyer.net e baktın, yenibiriş e baktım, tıbbimümessil e baktım secretcv ye baktım, maaşlı iş arama olayına bittim ama.

Blog yazarlığı bilenenem var. Home office diye tıklarsanız bile bir sürü iş var. Ama daha çok İstanbul'da olana.O gün bir arkadaşla konuştuım, internette bir firmanın site yöneticiliğini yapıyormuş. Ne güzel hem evde hem de çalışıyor. Çok gıpta ettim. Neyse güzel ve sağlıklı kalın...

3 yorum:

  1. :D :D memurum da memurum, naapalım :) Homeoffice çalışanlara bende çok gıpta ile bakıyorum...

    YanıtlaSil
  2. serbest saatler bilgisayarının gittiği her yerde çalışabilmek özgürlük bu olsa gerek

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...