7 Mayıs 2014 Çarşamba

Mimlendim - Söbelendim En sevdiğim Mimi

Günaydın Şekerler
Bu mimi yazmayı aslında untmuşum. Taa ne zaman sevgili cadınınikizi beni mimlemişti. Yorumlara  bakınca mimlendiğimi gördüm ve hatırladım. Teşekkür ediyor ve söbemi yapmaya başlıyorum

En sevdiğim renk?

Ben renkçi  değil toncuyum galiba. Sabit sevdiğim bir renk değil bir rengin belli bir tonunun seviyorum. Mesela pembenin şeker pembesi gibi. Bir de o rengin bulunduğu nesneye göre sevdiğim renkler değişiyor. Mesela beyazcı iken arabada beyaz rengi sevmem. Ama bazı arabalarda işte bu diyorum. Galiba en çok siyah. Derin koyu, tonu olmayan siyahı. 

kolonya çiçeği
                             
En sevdiğim Çiçek ?

Benim en sevdiğim çiçek en güzel kokan çiçek. Mesela kolonya çiçeği bayılırım ya da Isparta gülleri. Yada sarı gül. Yada manolya. Galiba yalnız güzel olan değil bir işe yarayan çiçekleri seviyorum.


En sevdiğim yemek/ içecek/ sebze?

Şu an olsa, karnım patlasa, yok boğazıma kadar doydum, desem de yinede yiyeceğim yemek enginar dolması, kereviz yaprağı salatası, arapsaçı/ rezene salatası. Bayılırım. Patlasam da yerim. İçecek şu sıralar keşfettiğim osmanlı kahvesi. İçinde salep, kuşburnu, kahve, kakao kısaca sevdiğim tüm kahveler ve içecekler , her şey var. Bayılıyorum bu içeceğe.

                        

En sevdiğim yerli/yabancı şarkı?

En sevdiğim yerli şarkı Yavuz Bingöl 'tanrıdan dileğim' . Yabancıda ise Lionel Richie ' fellow ' şarkısı. Çoook severim bu iki şarkıyı. Yabancıda ' Hero' da favorim aslında.

En sevdiğim komedyen?

Cem yılmaz
                 

En sevdiğim kitap

Güzellik geçicidir aptallık baki kalır. Benim çok sevdiğim bir kitap. Şimdi de daha okumadım ama 'kocan kadar konuş ' diye bir kitap çıkmış. Onu acayip merak ediyorum.Sipariş verdim yakında gelir galiba..:))

En  sevdiğim yerli yabancı film

Yerli ise 'Selvi Boylum Al Yazmalım'
Yabancı ise Gilda özellikle şarkılarına bayılırım
                    
En sevdiğim mevsim

Yazın kışı seviyorum kışın yazı, ilkbaharda yağmuru, son baharda yaprak dökülmesini. Ama en çok kış ve kar galiba.

En sevdiğim Çizgi film karakteri

Şirinleeer.

En sevdiğim anım?

Çocuklarımın doğum anları. O zamanlar hiç aklımdan çıkmıyor bir de çocukluğum. Ailemle geçirdiğim lojman zamanları, bahçemiz.

En sevdiğim his?

Huzur. Ondan daha büyük bir duygu olduğunu düşünmüyorum.

                       
En sevdiğim canlı?

Annem babam, çocuklarım ve eşim. Bir tane isim vermek imkansız galiba

En sevdiğim arkadaşım?

Tabiki canım....... dünya tatlısı  huzur ve mutluluğun büyücüsü  eşim :)))

Mimlediklerime gelince bahar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...